Friday, January 21, 2011

Jag mår väldigt bra under min viktnedgång, och vid 1 års kollen har jag bra värden och jag har minskat 45 kg. Kan nästan inte förstå det själv, men är så lycklig. Jag mår bra, kan äta det jag vill. Vissa stunder har det varit tufft med dumpingar, men nu har jag lärt mig vad jag kan äta. Undviker sådant som inte är bra för mig, utan saknad.

Nu har det gått 1 år och 8 mån och jag har gått  ner 52 kg och nu tror jag att jag har stannat i vikten och är så nöjd. Väger nu 64 kg och har st 38 i kläder.


 Min härliga Smilla


Med Madelene i London

Härligt att vara opade båda två, då räcker 1 lunch för 2.

På Friskis&Svettis


1 comment:

Hanna said...

Hej!
Va duktig du är!!! Älskar din matblogg åxå (för den är väl din?). jag ska opas den 16 feb så det är skönt att se hur bra du mår!
Tack för att du delar med dig!
Kram Hanna